• Home
  • Wie zijn wij
  • Audit
    • Onderwijs
      • Primair Onderwijs
      • Voortgezet Onderwijs
      • Speciaal Onderwijs
      • Samenwerkingsverband Passend Onderwijs
    • Kinderopvang
  • Insights
    • Due Diligence
    • Risicomanagement
    • IT Scan
  • Nieuws
  • Werken bij
    • Vacature: Office Manager / Dossierondersteuner (16-40 uur)
    • Vacature: Accountant (Controleleider) bij TruVista
    • Vacature: Assistent accountant
    • Vacature: Werkstudent / Stagiair bij TruVista
  • Contact
Accountantscontroles voor Onderwijs Kinderopvang en samenwerkingsverbanden.
  • Home
  • Wie zijn wij
  • Audit
    • Onderwijs
      • Primair Onderwijs
      • Voortgezet Onderwijs
      • Speciaal Onderwijs
      • Samenwerkingsverband Passend Onderwijs
    • Kinderopvang
  • Insights
    • Due Diligence
    • Risicomanagement
    • IT Scan
  • Nieuws
  • Werken bij
    • Vacature: Office Manager / Dossierondersteuner (16-40 uur)
    • Vacature: Accountant (Controleleider) bij TruVista
    • Vacature: Assistent accountant
    • Vacature: Werkstudent / Stagiair bij TruVista
  • Contact
Linkedin

Accountantscontroles voor Onderwijs, Kinderopvang en samenwerkingsverbanden.
  • Home
  • Wie zijn wij
  • Audit
    • Onderwijs
      • Primair Onderwijs
      • Voortgezet Onderwijs
      • Speciaal Onderwijs
      • Samenwerkingsverband Passend Onderwijs
    • Kinderopvang
  • Insights
    • Due Diligence
    • Risicomanagement
    • IT Scan
  • Nieuws
  • Werken bij
    • Vacature: Office Manager / Dossierondersteuner (16-40 uur)
    • Vacature: Accountant (Controleleider) bij TruVista
    • Vacature: Assistent accountant
    • Vacature: Werkstudent / Stagiair bij TruVista
  • Contact
Linkedin

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Algemeen
  1. Om conform de Nadere voorschriften kwaliteitssystemen (NVKS) en de Verordening accountantsorganisaties (VAO) te waarborgen dat personen van buiten ons kantoor en bij ons werkzame of aan ons kantoor verbonden personen zonder gevaar voor hun rechtspositie vermeende schendingen ten aanzien van het kwaliteitsbeleid dan wel het stelsel van kwaliteitsbeheersing binnen of (mede) buiten ons kantoor aan de orde kunnen stellen beschikt TruVista B.V. over een klachtenregeling. Deze klachtenregeling leidt ertoe dat klachten zorgvuldig, vertrouwelijk en tijdig worden behandeld en vastgelegd. Tevens leidt deze klachtenregeling ertoe dat de vermeende schendingen waarover wordt geklaagd, tijdig worden afgehandeld door het nemen van passende maatregelen wanneer een klacht gegrond blijkt te zijn. Dit met als doel herhaling te voorkomen.
  2. De klachtenregeling wordt gepubliceerd op zowel onze website als in ons kwaliteitssysteem.
  3. De vennoten van TruVista B.V. garanderen medewerkers die meldingen aan de kwaliteitsbepaler doorgeven op grond van deze klachtenregeling, dat de melding op geen enkele wijze van negatieve invloed zal zijn op zijn/haar functioneren binnen het kantoor, dan wel zijn/haar carrière.
 
Reikwijdte

Deze klachtenregeling heeft betrekking op de volgende situaties:

  1. Handelingen die leiden tot strafbare feiten door TruVista B.V. of haar medewerkers;
  2. Alle werkelijke of vermoede andere overtredingen van wet- en regelgeving door TruVista B.V. of haar medewerkers;
  3. Alle werkelijke of vermoede schendingen van het kwaliteitsbeleid en/of het stelsel van kwaliteitsbeheersing van TruVista B.V. door medewerkers;
  4. (Dreigende) onrechtmatige vernietiging of manipulatie van gegevens of informatie;
  5. Alle situaties die naar de mening van een melder voor melding aan de kwaliteitsbepaler in aanmerking komen.
 
Procedure
  1. Indien sprake is van een situatie die onder de reikwijdte van deze klachtenregeling valt, heeft de melder de mogelijkheid deze te melden aan de kwaliteitsbepaler van TruVista B.V.;
  2. De melding onder deze regeling zowel door interne als externe personen vindt uitsluitend digitaal plaats via Info@TruVista.nl
  3. De kwaliteitsbepaler bevestigt de melding binnen vijf werkdagen aan de melder. De kwaliteitsbepaler informeert de melder tevens hoe en binnen welke termijn diens melding in behandeling zal worden genomen. Deze termijn bedraagt uiterlijk drie weken na de ontvangst van de melding.
  4. De kwaliteitsbepaler informeert de melder uiterlijk na drie weken over de afhandeling van de melding en indien van toepassing, de maatregelen die zijn genomen. Wanneer deze termijn door onvoorziene omstandigheden niet kan worden gehaald, informeert de kwaliteitsbepaler de melder hierover en geeft hij aan op welke termijn de melder zal worden geïnformeerd over de afwerking van diens melding.
  5. Meldingen die betrekking hebben op een (dreigende) overtreding van wet- en regelgeving dan wel het kwaliteitsbeleid en/of het stelsel van kwaliteitsbeheersing van TruVista B.V., worden in alle gevallen door de kwaliteitsbepaler afgehandeld met inachtneming van de vertrouwelijkheid.
 
Vertrouwelijkheid
  1. De melding, de correspondentie hierover, de behandeling en vastlegging vinden plaats op basis van vertrouwelijkheid met betrekking tot de NAW-gegevens van de melder, tenzij de melder de kwaliteitsbepaler ontheft van zijn geheimhoudingsplicht.

Eindhoven

Eric van Overdijk
06-45899589

Nijmegen

Michel Lamers
06-13891388

Algemene Voorwaarden
Privacy Verklaring
Klachtenregeling
Copyright 2024 by Truvista
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}